It Hurts - Canımı Yakıyor

Emeli Sandé - Hurts
https://www.youtube.com/watch?v=_6KiMJikri4

Bebeğim, ben de taş değilim elbet
Canım yanıyor
Seni benim gibi sevmek var ya
Canımı yakıyor

Dur hele, hep birlikte söyleyeceğiz
İyiyim, iyiyim ama kötü de olabilirdim, bebeğim
Beni hatırladığını bilmiyorum sanki
Tuvaletin arka tarafında, 1,60 boylarında, yapma ama
En azından bir çaba göster, bak bana
Olmaz ki böyle, trajediye gel hele, ya ya
Dan dan, cennetin katlidir bu
Her seferinde deli cesareti bizimki, üşüyorum, la la
Kalp atışlarımız düzensiz değil artık
Sinemanın arkasında iki koltuk, göz gözü görmüyor
Tabi canım, sen çoktan unutmuşsundur
Ondan sonra yaptıklarımız hele, aklım hayalim almıyor
Kalbin, yapma ama
Yemin ederim tüylerimi diken diken diken diken ediyorsun

Bebeğim, ben de taş değilim elbet
Canım yanıyor
Seni benim gibi sevmek var ya
Canımı yakıyor
Yapabileceğin tek şey durup izlemek olunca
Cayır cayır ediyor
Bebeğim, ben de taş değilim elbet
Canım yanıyor

Durmak yok, bu bir maraton
Gürle hadi coşkun ırmaklar gibi, allahın cezası
Bir kez olsun bir mekanda görülmedik
Jetonum düşene kadar bir dakika geçti, bilirsin ya
Ben gözyaşlarımı sık akıtmam
Ama senin bıçağın deliyor içimi
İçimi, içimi, içimi içimi, içimi, içimi, içimi

Bebeğim, ben de taş değilim elbet
Canım yanıyor
Seni benim gibi sevmek var ya
Canımı yakıyor
Yapabileceğin tek şey durup izlemek olunca
Cayır cayır ediyor
Bebeğim, ben de taş değilim elbet
Canım yanıyor

Hatırlamazmış gibi yapıyorsun ya
Canımı yakıyor
Birlikte geçirdiğimiz zamanları unutmuş gibi yapıyorsun ya
Canımı yakıyor
Hani yatakta uzandığımızda, asla bitmeyecek dediğinde, bebeğim
Daha fazla anlatamayacağım, yapamıyorum

Bebeğim, ben de taş değilim elbet
Canım yanıyor
Seni benim gibi sevmek var ya
Canımı yakıyor
Yapabileceğin tek şey durup izlemek olunca
Cayır cayır ediyor
Bebeğim, ben de taş değilim elbet
Canım yanıyor

Bebeğim, ben de taş değilim elbet
Canım yanıyor
Seni benim gibi sevmek var ya
Canımı yakıyor

http://genius.com/10448233

03.10.2016

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dillerden düşmeyen 12 Arapça ifade

Norveççe Öğrenmeye Nereden Başlamalı?

Norveç'in "ayıp" gençlik dizisi: Skam