"Arkadaşlar güzeldir"miş

Efendim, ev geyliği hayatımın ilk konuk ağırlama deneyimini dün yaşadım, çok mutluyum. Üniversite arkadaşım ve iş arkadaşları bir iş toplantısı için 1 haftalığına Amman'dalar. Birbirinden şekerli, komikli bu insanların bir kısmıyla dün kaleye çıktık (trafik bitmek bilmeyince ben bizim taksideki ekibe inelim, yürürüz dedim, diğer ekip otobanlardan gelene kadar alan kapanmıştı, biz yandan sızmışız meğer, giriş ücreti de ödemedik, hihi).

Yanımdaki birbirinden hoş genç hanımlar tabii ki eski şehir merkezindeki erkek gruplarının inceleyen, tartan, beğenen, canı çeken bakışları arasında kaldı. İlk kez gittiğim için benim de tam yolunu bilmediğim bu sütunlu kısmı (Herkül Tapınağı) bulmamızı sağlayan hurdacı amcaya ise şukran!

Roma döneminden kalma bu tarihî alana, diğer grubu da gezdirmek ve amfitiyatroyu görmek amacıyla tekrar geleceğiz. Arkeolojik gezintimizin ardından Paris Circle (Araplar p'leri söyleyemiyor, o yüzden Bağris diyollar :)) yakınındaki Rumî adlı kafede birer demlik Fas ve Bahreyn çayı içtik, gürültü yaptığımız için de uyarı yedik :) Sonrasındaysa First Circle yakınlarında Salute adlı bir biergarten'a gittik.

Benim için günün en iyi tarafı (profil resmimi değiştirmek dışında, dermişim) burada sevdiğim arkadaşların olması halinde çok güzel vakit geçirebileceğimi görmem oldu. Umut verdi yani. Life is beautiful, dedirtti. Nitekim öyle...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dillerden düşmeyen 12 Arapça ifade

Norveççe Öğrenmeye Nereden Başlamalı?

Norveç'in "ayıp" gençlik dizisi: Skam