Gürültülü seks ya da lubunyanın tıpası kaçınca

Lubunyalar hep seksten bahsediyormuş. Bahsetsinler. Bahsedelim. Ama tüm o "gullüm" seks muhabbetlerinden cinsellik hakkında ne öğrendim emin değilim. Sanırım çok az şey.

Şunun similyası kürdan, bunun minçosu volkanmış. Geçen bir heteroyla kolileşmiş, str8 düşürmenin zevki apayrıymış. Bilmemkimin kankası bilmemkim varmış ya, meğersem o AIDS'liymiş! Bize göre ne varmış?

Lubunya sosyalleşmesinden cinselliğe dair pek bir şey öğrenmediğimi yeni yeni fark ediyorum. 

Bundan yaklaşık 10 gün önce, tatilde üst katımızdan gelen seslerden rahatsız olmamla başladı her şey. Daha beş dakka öncesinde kendim tatmin olduğum bir cinsel ilişki yaşamamışım gibi yukardakiler kadar gürültü çıkarmayışımızdan ötürü tuhaf bir karşılaştırma yaparken buldum kendimi. Sevişirken neden anırmıyordum, yoksa haz almıyor muydum, bende bir eksiklik mi vardı?

Sorularımı kime soracağımı bilemedim. Seks-pozitif biri olduğumu sanırken neredeyse "alo polis, burada ahlaksızlık yapıyorlar, erkek erkeğe yapıyorlar, hem de bağıra çağıra yapıyorlar" diye ihbarda bulunacak bir hale gelmemi sindiremedim. Açtım gugıl efendiyi...

İşin içine "gey"i katınca "çıtçıt, şapırtılı" gibi sonuçlar çıktı karşıma. Geysiz olunca da "şok olun ha, tıklayın ha" tarzında haber müsveddeleri... Bu kez İngilizce yaptım aramamı ama yine cinsel yönelimi çıkarmak zorunda kaldım yoksa +18 videolarda kaybetmem gerekecekti zamanımı.

"Gürültülü seks"in kimileri için kendini ifade etme ve serbest bırakma, kimileri için partnerini yönlendirme ve uyarma, kimileri için de medyada karşısına çıkan cinselliği taklit etme yöntemi olduğunu okudum. Kendimi ve cinselliğimi başkalarıyla ve başka cinselliklerle karşılaştırmama gerek yoktu yani. Önemli olan benim ve partnerimin ne hissettiğiydi. 

Kafamdaki sesler durulmaya başladığından bu yana lubunyalar arasında yarıştıran değil güçlendiren bir cinsellik muhabbetinin nasıl dönebileceğini düşünüyorum. Zira erken boşalma, cinselliğin birleşmeden ibaret sayılması, cinsel sağlık ve haz konuşmak buram buram normatiflik kokan soyunma odalarında açılmak kadar zor olabiliyor. 

"Ay, ayol, azadi" çığlıklarımızın, cinselliklerimizi gullümlü/gullümsüz paylaşabileceğimiz daha güvenli lubunya alanlarını da açması umuduyla...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dillerden düşmeyen 12 Arapça ifade

Norveççe Öğrenmeye Nereden Başlamalı?

Norveç'in "ayıp" gençlik dizisi: Skam